1. Moje zamówienia
Jeżeli posiadasz konto klienta w naszym sklepie, możesz znaleźć wszystkie zrealizowane i aktualne zamówienia na swoim koncie, w zakładce “Moje zamówienia”.
W tym miejscu możesz sprawdzić również, na jakim etapie realizacji jest Twoje aktualne zamówienie. Wszystkie najważniejsze informacje odnośnie swojego zamówienia otrzymasz również na maila po potwierdzeniu jego złożenia. Wiadomości wysyłane są przez nasz system automatycznie, warto zajrzeć do folderu SPAM na skrzynce mailowej.
Zaloguj się do konta klienta tutaj.
Jeżeli nie posiadasz konta klienta wszystkie informacje na temat swojego zamówienia jak również na temat etapu jego realizacji znajdziesz w swojej skrzynce mailowej. Na każdym etapie realizacji wysyłamy do klientów maila – potwierdzenie złożenia zamówienia, potwierdzenie otrzymania płatności, potwierdzenie wysyłki itd. Wiadomości wysyłane są przez nasz system automatycznie, warto zajrzeć do folderu SPAM na skrzynce mailowej.
Jeżeli nie możesz znaleźć wiadomości, napisz do nas na: sklep@tulimo.pl
Psst! Pracujemy w godzinach od 9:00 do 17:00.
2. Anulowanie zamówienia
W celu anulowania, zmiany zamówienia lub zmiany adresu do wysyłki prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta: sklep@tulimo.pl
Sprawdzimy na jakim etapie jest Twoje zamówienie i potwierdzimy możliwość dokonania jakichkolwiek zmian.
3. Problem z zamówieniem
Jeśli otrzymany produkt nie jest zgodny z tym, który zamówiłaś/eś, bądź w Twojej przesyłce brakuje czegokolwiek, to pierwszej kolejności bardzo przepraszamy za pomyłkę.
W drugiej kolejności prosimy o wiadomość mailową na adres: sklep@tulimo.pl
W wiadomości proszę podać nr zamówienia oraz opisać jaki wystąpił błąd. Obiecujemy, że postaramy się rozwiązać problem najszybciej jak to będzie możliwe.
Psst! Pamiętaj, że pracujemy w godzinach od 9:00 do 17:00.
4. Śledzenie przesyłki
W momencie kiedy Twoja paczka opuści magazyn, bez względu na to jaką formę wysyłki wybrałeś, otrzymasz od nas bądź od przewoźnika, powiadomienie email wraz z numerem przesyłki i linkiem do jej śledzenia.
5. Dowód zakupu
Po złożeniu zamówienia, otrzymasz od Nas elektroniczny dowód zakupu w formie faktury imiennej.
Nie otrzymałeś swojego dowodu zakupu?
W pierwszej kolejności sprawdź skrzynkę SPAM, nasze wiadomości wysyłane są automatycznie, zdarza się, że wpadają do spamu. Jeżeli jednak nadal nie znalazłeś maila z dowodem zakupu, napisz do nas na: sklep@tulimo.pl
Odpowiemy najszybciej jak to możliwe!
Psst! Pamiętaj, że pracujemy w godzinach od 9:00 do 17:00.