1. Zwroty
Drogi kliencie, zgodnie z aktualnymi przepisami prawa przysługuje Ci możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyny.
W sklepie Tulimo masz na to 14 dni.
Zakupiony produkt musi być w stanie nienaruszonym, bez śladów użytkowania, musi pozostać w oryginalnym opakowaniu oraz posiadać wszystkie metki.
2. Procedura zwrotu
Aby dokonać zwrotu w pierwszym kroku należy powiadomić nas o swojej decyzji mailowo na adres: sklep@tulimo.pl.
W wiadomości prosimy podać:
- nr zamówienia,
- imię i nazwisko,
- nazwę zwracanego towaru.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy.
Towar należy odesłać niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Do paczki ze zwracanym produktem prosimy aby dołączyć: formularz zwrotu oraz dowód zakupu.
Adres, na który należy zwrócić towar:
Tulimo Anna Zawada-Pruchnik
Ul. Kard. Karola Wojtyły 223L/2
35-304 Rzeszów
Drogi kliencie! Mamy ogromną prośbę aby nie wysyłać paczek za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Jeżeli masz jakieś dodatkowe pytania zachęcamy do kontaktu!
3. Rozpatrzenie zwrotu
Drogi kliencie, twój zwrot zostanie rozpatrzony maksymalnie do 7 dni roboczych. Środki zostaną zwrócone w ten sam sposób w jaki dokonali Państwo płatność bądź na konto podane w formularzu zwrotu.
4. Reklamacje
Drogi kliencie, w sklepie Tulimo masz możliwość reklamowania towaru w ciągu 2 lat od daty zakupu towaru. Aby zareklamować produkt potrzebny jest jakiś dowód zakupu, np. paragon, faktura, czy potwierdzenie przelewu.
5. Procedura reklamacji
Wszystkie reklamacje dotyczące produktów lub sklepu internetowego możesz złożyć:
- pisemnie na adres: ul. Kard. Karola Wojtyły 223L/2 35-304 Rzeszów;
- w formie elektronicznej na adres: biuro@tulimo.pl
Zaleca się podanie w opisie reklamacji:
- informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości lub braku zgodności z umową;
- żądania sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy lub innego roszczenia;
- danych kontaktowych składającego.
Zachęcamy aby do reklamacji dołączyć również zdjęcia dowodowe, znacznie ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie reklamacji.
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.