1. Formy płatności
W sklepie TULIMO.PL możesz zapłacić za swoje zamówienie poprzez:
- AUTOPAY – szybkie i wygodne płatności online.
- PayPal – Płać online za pomocą hasła PayPal i bez podawania swoich informacji finansowych. Twoje dane są zaszyfrowane i nie są w pełni ujawniane sprzedającym.
- RATY 0% Comfino – Wypełniasz formularz online i otrzymujesz ofertę finansowania.
Jak to działa?
1. Dodajesz produkt do koszyka, podajesz dane do zamówienia, a podczas finalizacji wybierasz
metodę płatności Comfino.
2. Uzupełniasz wniosek danymi, aby zobaczyć dostępne opcje finansowania. W Tulimo możesz
wybrać tylko płatność ratalną na okres 3, 6 lub 10 miesięcy. RRSO wynosi 0,000%!
3. Po pozytywnej weryfikacji Twojego wniosku będziesz mógł sfinalizować transakcję. W prosty i
szybki sposób podpiszesz umowę za pomocą SMS, a Comfino zajmie się opłaceniem
wybranego przez Ciebie artykułu.
- Paynow – to bramka płatnicza mBank, który czuwa nad bezpieczeństwem transakcji.
Płatność BLIK, szybkim przelewem oraz kartą odbywa się prosto i szybko.
- Przelew tradycyjny na konto bankowe:
mBank 73 1140 2004 0000 3802 8312 5943
TULIMO Anna Zawada-Pruchnik
Tytuł przelewu: NUMER ZAMÓWIENIA
W przypadku wybrania płatności przelewem tradycyjnym, za zamówienie należy zapłacić w terminie 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Po złożeniu zamówienia w naszym sklepie, wyślemy wiadomość potwierdzającą wraz ze szczegółami dotyczącymi płatności.
- Płatność online kartą – za pośrednictwem karty płatniczej: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro.
2. Błąd podczas płatności
Jeżeli wystąpił błąd podczas szybkiej płatności elektronicznej, spróbuj dokonać płatności jeszcze raz. W e-mailu z potwierdzeniem zamówienia znajdziesz link do szybkiej płatności.
Jeżeli jednak nie otrzymałeś wiadomości z linkiem do szybkiej płatności online, bądź wystąpił jakikolwiek inny problem, napisz do nas na: sklep@tulimo.pl
3. Kody rabatowe
Aby aktywować rabat wystarczy podczas składania zamówienia w polu „kod rabatowy” wpisać treść kodu. Ceny zmienią się automatycznie, po zaakceptowaniu kodu przez nasz system.
Jeżeli wystąpił jakikolwiek błąd, a termin ważności twojego kodu rabatowego jeszcze nie minął, skontaktuj się z nami na: sklep@tulimo.pl